Vergaderen

Het raadhuis van Grootschermer is de perfecte vergaderlocatie voor uw bedrijf of organisatie. De rust van het landelijke gebied, gecombineerd met de historische uitstraling van de raadzaal in het schitterende Rijksmonument, zorgen voor een optimale ambiance voor een succesvolle meeting.

De raadzaal op de eerste etage van het bijna 400 jaar oude gebouw biedt plaats aan 10-12 bezoekers. Deelnemers aan de vergadering nemen plaats op originele stoelen van de toenmalige raadsleden en voor de voorzitter is de authentieke burgemeestersstoel gereserveerd. Vanuit de intieme ruimte heeft u een prachtig zicht op de NH-kerk tegenover het pand.

In de raadzaal combineren we authentiek met modern. Om optimaal gebruik te maken van deze locatie hebben we een ultramodern presentatiesysteem geïnstalleerd. Een prachtig 65 inch flatscreen waarop u presentaties kunt projecteren, filmpjes kunt afspelen en aantekeningen maken. Draadloos, want het pand is voorzien van wifi.

Als u zich tijdens de vergadering wilt opsplitsen in kleinere groepjes dan bieden wij u die mogelijkheid ook. Wat dacht u van een kleine meeting in de oude burgemeesterskamer in het aangebouwde Rechthuis? Of een bijeenkomst op de plek waar in de zeventiende eeuw de gevangenis van het dorp was gesitueerd. Het kan allemaal. En wilt u de bijeenkomst combineren met een leuke activiteit? Vraag ons er naar.

Natuurlijk is de catering optimaal. Koffie, thee en water is inclusief. Als u met uw gasten wilt lunchen dan kunnen we dat op locatie verzorgen. Of u gaat naar restaurant Het Genot van Grootschermer op 100 meter afstand. En wilt u in de prachtige raadzaal dineren of na afloop een drankje drinken? Ook dat kunnen we voor u verzorgen. We bieden u de keuze uit verschillende lokale cateraars.

Het raadhuis van Grootschermer is uitstekend te bereiken met de auto of het openbaar vervoer. De bus stopt zelfs voor de deur. Parkeren kan op loopafstand tegenover restaurant Het Genot van Grootschermer.

 

De locatie in het kort

* Historische omgeving
* Meerdere ruimten
* 12-16 deelnemers
* Ultramodern presentatiescherm
* Wifi
* Catering op maat
* Voldoende parkeergelegenheid